Tuesday 3 April 2012

sepatutnya tak terjadikan?

salam, apa khabar jeh? hope sersehat laa kan --'
today, entah kenapa aku rasa nak pulak update blog kan .. 
padahal hati ini malas giloss bangang nak update ..
cuba tengok tajuk to? 
apa yang kau fikir sekarang? 
kan? kau tak bolehh nak fikir sudahh :)
so, aku ceritanya bermula dari bawah too ....

hari ini aku rasa sedih laa jugak sobabb aku tak sangka kwn aku 
   boleh pulak ter falling in love dengan si dia too, haiyo ! hati sebenarnya
sakit, tapi aku terpaksa bagi ruang kat kawan aku untuk sayong ngan die kud.. 
mana bolehh ! err, takpe2 ... ahh rimass !

tadi entah mcm mne pulak hati aku ikhlas tolong kwn aku tooo g jumpe
die sedangkn aku tau itu salah ! sedih betul laa kalau kau tengok aku usha diorang .. 
sakai gila aku .. disebabkan tak sampai hati aku pun tinggal kan diorang kat situ,
jangan ingat aku nangis sudah, mcm2 aku pikir ape laa diorang nga buad,

kesian tau aku   malas plak aku nak bagitahu siapa dia, k kita gelar 
perempuan too nmedie  joyah ( amboi zalim aku) bhaha ...
 lelaki too aku bagi nme ali (nme zaman dulu) 
amek kau! hahahahaha :) :(

lepas dah date bagai  joyah pun balik, dengan rela hatinya aku g laa
tnye die ape yg jd , dia pun cerita dengan happynye n aku dengar dengan gelak ketawanya 
walaupun aku tahu yang kenyataan sebenar aku sedih sangat !
dia cerita macam nehh


aku | ''weh ape cerita tadi ko dengan ali? ''                                                                                             
joyah | '' hakhakk, sabar laa ''                                                                                                                   
aku |  ''cerita laa cepat gila ! ''                                                                                                                 
joyah | '' ye, mcm neh, td ak jumpe die then aku tnye die '' awk mcm mne dengan soalan sye? awk sudi tak? ''                                                                                                                                      
aku | '' err soalan ape ko tnye die? ''                                                                                                       
joyah | '' aku tnye die nak tak kapppp couple ngan aku? ''                                                                      
aku | hahhhh !! -,- ( patah seribu darab dua )                                                                                         
joyah | '' apsal? ''                                                                                                                                      
aku | '' err sambung lagi? ''                                                                                                                  
joyah | pastu dia kata mcm nih ....                                                                                                         
ali ------> (diamm) lame sikit err boleh laa bolehhh                                                                             
aku | '' mcm mne boleh agree pulak? ''                                                                                                   
joyah | '' aku tampo muka die tadi ... hahaa, merah muka die ''                                                                          
aku | (dlm aty : omg ! jahil kau )                                                                                                           
joyah | ''so die terima laa aku '' TAMAT~                                                                                             
aku | '' </3 ''

ha? tengok? senang betul kata kau, klu aku jadi kau, takkan aku pkse die couple ngn aku,
mak ak tak ajar aku pakse orang yang bkn 100% hak milik aku :)
tak setatutnya terjadikan semua too 
joyah happy laa dengan kejadian hari ini, aku
sakit hati memikirkan nya, sampai aku terbawak2 nyanyi lagi shila amzah patah seribu

patah seribu hatiku,
bila mengenangkan segala yang .. 
lalalalalalalaa~

kau sambung laa sendiri ..  hmmm , k laa stop here,
kalau ade cerita aku bukak meeting dekat sini okeh,
may allah bless she and he :(  

* kau bagaikan  perigi mencari timba*

*aku akan tetap tersenyum depan kawan aku too* 
walaupun aku tahu sepatutnya itu tak terjadi,
selamat tinggal ali , semoga  joyah 
berbangga dengan kau dan semoga aku
cepat lupakan kau ,, 
kbaii ( _ _~)






No comments:

Post a Comment