Friday 2 March 2012

jangan pandang ku sebelah mata (by nurse gigi)

assalamualaikum semua! apa khabar? hope kamu kamu kamu semua enjoy! k, takmo panjangkan cerita yang tak beberapa panjang nehh lama rasanya aku tak update blog kan? rindu aku? ye aku tahu sebab tuh ak update blog nehh  ..  buekkk!hahaha .... > < hari ini, aku nak story pasal ....
cerita yang mengikut dengan tajuk aku lah kan .. mengenai doktor gigi .. atau lebih dikenali sebagai hantu gigi ... kenapa aku cakap begitu? haa, ini disebab kan dia asyik meng usha gigi anak orang je, hahaa, (oppss! mulut kuaja pulakk) bhahahaha :)

k, hari ini 2/3/2012 betul? 
kenapa dengan hari ini? hmm, aku kena check up gigi aku laa, ehh bukan sebab lobang banyak, tapi aku kena scaling jaa, scaling tu hape? kau tak tahu? meh aku nak kasi tahu, scaling too cuccii gigggii
! ouhh, sekali amat aku cakap untuk tahun ini aku tak rasa sakit seperti mana yang aku rasakan dulu, yelaa, untuk second time kan? aku at first takut bagai nak mati ko tau? takut2 laa sakit ke, boleh bawak MAUT ke kan? tp setakat neh nurse tuh kata takderk yang mati lagi laa .. haha :) 
beberapa minggu yang lepas aku dan budak kelas aku di panggil check gigi, aku dengan segala hormattnya pun pergi laa, (dalam hati tuhan je tau) then check2 nurse too kata kat aku yang aku kena scaling nanti, aku nak je tanya bila, tapi takut pulak aku, so mengikit hari2 yang berikutnya aku pun menunggu dengan penuh sabar dan takut, sebab scaling mesti sakit kan? (perasaan berkata begitu) k finee -,- berminggu takde pun ia panggil, aku reda, sebab aku pikir takde laa treatment too .. kalau nak tau nurse tuh time aku check gigi kan GARANG sehh ! takut pulakk aku = = 
k, aku buat muka 90 sen dengan nurse too, ehh menyampah pada mulanya "__"   k hari ni hari yang tertunggak pun sampai , nurse too panggil jugakk aku, haishhh, daa laa aku tak prepared ape2 , tapi takpe, aku jalan muka 1.00 ..  ramai tanya aku nak g mana? aku dah laa takut, kaw kaw aku cakap aku g kubo = =  maaf maaf maaf weh ( tp siapa yang tanya too? k aku tak perasaan sebab aku tkut time too ) seterusnya aku masuk dengan wajah cemas ,, lalu aku memandang nurse garang itu? garang? nanti ku cerita pasal garang too,  aku datang carik posisi untuk duduk , k aku duduk, pastuh nurse tuh check laa gigi gigi dak2 yang bergigi tuh tadi, aku dupp dapp dupp dapp ! sabar menanti, apa yang pasti kau kena jalani jugak kan .. tunggu punya tunggu tiba2 nurse panggil nama aku , aku ahhh ! mati aku~ aku datang kat nurse tu, nak g check laa neh kononnya, aku datang kat dia pastuh dia kata TOLONG ORDER KAN MAKANAN NIH KAT KANTIN BOLEH? aku : hampehhh = =
k takpe lg aku g laa kantin tapi aku ingat pesan nurse too *KALAU AWAK DAH ORDER JANGAN PULAK AWAK LARI DATANG SEMULA KAT BILIK NI BALIK OK? aku : sekali lagi hampehh + +'   so, aku g laa order dandan jeh aku buat muka 1.50 sen kat makcik kantin too :)
so aku balik semula kat bilik gigi tuh, next lepas tuh nama aku naik NURSAHIBA siapa?? aku ha? kenapa2? (sedang mamai) nurse to kata : AWAK SIAPA? ROSPANDI EHH? aku kata :ehhhh! bukan laa sahiba nama sy, nurse too : ouhh, maaf2 .. aku : sekali lagi k fineeee -,- 

MASUK BAB GARANG TADI TUH KAN? neh nak cerita laa nehh :

rupa2 nya ! nurse too baik laa gila ! baik baik baik ! baru aku tau ! dia siap bg nasihat baik punya aku sikit pun tak terasa .. sebab nurse to baik ! comel ! ^^ k terlebih puji nih ,, bayar : TOKEN : 10 sen .. hahhaa .. dia scaling tak rasa hape dohh ! tak sakit sebenarnya, jujo aku cakap , aku relex jeh time scaling td,  dlu time aku kena sakit tau, tapi kali nih lain pulak rasenya dia, tak sakit, just ngiluu sikit laa ,, siap borak lg .. ececehhh ><  aku kene kejapp jehh .. ok leteew, tak macam yg aku bayang kan tadi kan? maut laa hape laa .. haha , yelaah sakai kan aku tadi? hm , hahaha, seronok, lepas tuh aku nak keluar dari bilik too, budak kelas aku kata : weh borak laa panjang lagi ngn nurse tuh (sambil senyum) aku tau motif dia cko mcm too supaya DIA POSTPONE CHECK GIGI KALAU AKU BORAK HABES NGN NURSE TOO KAN? hahaha , sah giloss dia !
* hope aku jumpa nurse tuh kat tepi jalan kaa, boleh aku tunjukk gigi aku yang bersinar nehh >< 

before aku nak tamat stori cerita nehh aku nak pagi tau 
*peeps sekarang gigi aku dah comel tau ! jangan jeles? kalau nak gigi putih macam aku nih, kau g klinik kau cucci gigi kau tuh, supaya comel lagi ! ^^ hikhiikkk 


(MORAL VALUE : DON'T JUDGE PEOPLE BY ITS COVER FACE) k baiii sayang kamuu~

ehh sebelum aku nak habes kan cerita morri aku neh , aku nk bagi tahu, masa

No comments:

Post a Comment