Saturday 11 February 2012

kerjasama memang penting dalam kehidupan

hye semua manusia manusia di dunia yang comel .. hari ini aku nak cerita pasal sejarah aku untuk tahun 2012 .. memang seronok aku cakap kat ko .. sweet sangat ..

here the story ^^

hari ini 11-02-12 so, sekolah aku mengadakan aktiviti gotong royong kelas n hape ntah kan .. yang gotong royong kat kelas tuh untuk 10 orang je boleh, yang lain tuh kene gotong royong kat bilik bilik khas ...aku kene kemas kelas sebab aku 10 orang terbaik, ecehhh~ terbaik arkk?? hahaa ..

kitorang start buat aktiviti nih pukul 8.30 pg kut.. nta aku lupa kol brape daa ~
semua wajib kai baju sukan tau, sebab kan nak  gotong royong takkan ko semangT nak kai baju sekolah kan? sakai jee kalau baju sekolah kotor kan? yang sepatutnya ada dalam kelas cuma-\RARA-AKU-SUE-EJJA-EYRA-NIK .. tak sangka pulakk satu kelass nak menolong .. haha .. best punn ada .. hewhew, yelaa an, 3 tahun sekolah kat situ takpena2 dak lelaki nak membantu .. hmm ,, yang lagi sporting pasal nak balut meja laa. bhahaa ..



nihh pasal nak balut meja .. hiihihihiih ^^


aku gelak? kenapa?? sebab aku tak sangka lelaki punn suka warna pink? bear ? love?  homai goshh!! something wrong rasanya .. bahhaa ^^ comel jaa .. sebab pembalut buku kitorang kebanyakan nya untuk perempuan, aku ingat bila bagi warna macam nehh diorang protes? rupanya lagi di buad main ag ade laa .. diorang amek jehh sebab dah takde pilihan kan? haha ... diorang kire sporting laa .. perempuan lagi sporting .. bantu membantu you ! hehehe .. budak lelaki kata pink punn pink laa .. haha .. kalau korang tengok kelas aku,  dahh macam zone pempuan punya meja err,, ternyata lelaki punya meja punn hada ! haha ..   comel :D ( kawan kelas aku semua lawak tau ! ingat tuhh ^^)

aku ingat mybe ak ngn membe aku laa yang kene lap tingkap. sapu sampah, n more, pehh penat nihh kalau gitu jadiknye . tapi takkkkk you!  lagi ramai yang nolong laa .. wahh syok, sebab tak payahh laa aku nak lap tingkp bagai kan?? selesai , tapi yang aku nak tergelak sebab selalunya orang kata lap tingkap,tingkap laa yang kita lap kan? nih tak ngan pintu2 sekali dia lap .. huhhh .. tabik lu bro ! hahaha ..

hope, aku akan dapat belajar dengan tenang daann amann .. ewahh .. haha ^^

k, semua meja habes di balut, semua sampah habes di buang . semua kerusi habess di susu, semua   orang habess penat, dann aku di sini sudah punn habes story .. so, dahh baca harapkana anda semua follow laa k :)



                                       end here this story ..







No comments:

Post a Comment