Sunday 8 April 2012

Budak Gshock Kuning

hemhemmhemm 
blingbling, salam semuanya :)
how your kesihatan? orite kahh?

entri kali ini aku nak story pasal budak g shock kuning
aku tak tahu apa nama budak too
aku jumpa dia dekat kenduri kawin punn, haha kelaka jehh 
aku tak tahu kenapa aku asyik pandang die jehh haha
yang penting g shock dia too semad err
actually die pun semad kann

aku ingat lagi die pakai
baju merah,cap merah ( cap cikai joo) seluar jinss
mmg laa aku boleh ingat berape jam entah aku usha die
die perasan ke tak perasan ke too aku tak amek tao
hahahaaa, sesuka aku jaa usha die
kesah pulakk . hikkhokk = =

alah aku nie sehari tengok sehari lupa laa
haha, jahad betul aku -,-
alaa die bukan prasan aku pun kan
err takk ekesah epunn kan?

k dahdahh, too je laa yang boleh kekongsikan kan?
kepada budak g shock kuning too hope kau happy go lucky !
eyuukkkk ! aku gedik skejappp ! kbaiii

g shock die ala ala mcm nie laa kan . tu kat bawah sano :)


No comments:

Post a Comment