Sunday 8 April 2012

Muhd Leo?

today buad entri untuk sorank budak nehh 
nama dia Muhd Leo,umur budak nie 15 tahun
so die nie di kategorikan mangsa PMR
habess laa die kan? hope die got straight A laa kan
entri kali nie aku buat sobab nak menjawab soalan die
kalau tak jawab tak baik sebab ilmu too .. haha

so soalan die yang pertama macam kat bawah nie :

muhd leo :haha , ok-2 . so sis dh ada bf ?


err soalan die? tak terjawab aku sebenarnya,

tapi aku kena laa jawab kan? sebab not most important bf in my life for this time ..

so dari hati jawapan aku 


sasa ouhh :not yet laa, winkwinkk , haha

too laa jawapan sis actually, belum ade bf lagi laa dekk :)

tunggu laa satu masa nanti, ade lettew kan :)


kemudian datang soalan baru 


soalan die ala ala mcm nie laa muhd leo : so pmr sis brape?

lagi cepumass laa .. 

adehh .. soalan yang membuat ken aku pikir 10x na jawab ke tak kan?

bila di fikir aku kena bagi tao kat sini laa

kat fb mne boleh nak bg tao kan,  seram aku ><


so budak jawapan sis untuk adek punya soalan is

pmr sis no A just BC and D 


yang penting laa kan sis takde E 

short laa jadinya kalau ade E kan .. 

haha, so? sis da jawab soalan kau budak ,

hope adek dpt result lagi ok dr sis laa kan, 

sis doakan adek dpt 8A jheahh ..

brrrr *


before torr lupa :) budak nie comel tahu :) 

sampai ada jeh perempuan cute miut buat sign name utk die , ececehh :D

adek akak amek pic adek letak kat sini sato,

jangan memarah k :)

sobab akak amek tanpa pengetahuan ..sorry err :)



err see? cute right? yayayaa
kbaii blingblingg ..














No comments:

Post a Comment